Tento web je vytvořen tak, abyste si jej mohli bez problémů prohlížet na nejrůznějších zařízeních, včetně PC, notebooků, telefonů a tabletů.
Obsah emailů a vlastních stránek vás vždy navede k dalšímu správnému kroku. Většinou tedy stačí číst texty a upozornění, která se případně objevují. V následujícím textu najdete vysvětlení nejčastějších dotazů, které se týkají technického provozu stránek.
1. Při přehrávání se video chvílemi zastavuje
Toto je nejčastěji způsobeno pomalým připojením k internetu. I když jsme videa navrhli tak, aby vystačila s co nejpomalejším připojením, může se stát, že rychlost Vašeho internetu není v dané chvíli dostačující. Zkuste si videa prohlédnout v jiný čas nebo s připojením od jiného poskytovatele. Pokud si například prohlížíte videa v práci, zkuste to doma.
2. Stránky se nezobrazují správně
Pokud máte jiný problém se zobrazováním stránek, je pravděpodobné, že Váš prohlížeč (Internet Explorer, Chrome, nebo jiný, který používáte) není zrovna v nejlepší kondici. Zkuste použít jiný, nebo ke stránkám přistoupit z jiného zařízení. Často také pomůže vymazat tzv. cache prohlížeče, pokud víte jak na to.
3. Registrace
Pokud na nějakém zařízení (počítač, tablet, mobil) odešlete v registračním formuláři Vaši emailovou adresu, na odkaz s potvrzením registrace v naší následné emailové zprávě klikněte na stejném zařízení. Tím registraci dokončíte a zároveň se k webu přihlásíte. Pokud si poté chcete prohlížet videa i na jiném počítači či mobilu, stačí již do políčka, které se Vám zobrazí místo videa vložit vaši registrovanou emailovou adresu. Tím se přihlásíte k webu i na libovolném dalším zařízení.
4. Kontaktní formulář
Pokud si stále nevíte rady, pošlete nám zprávu pomocí formuláře dole. Popište, prosím, svůj technický problém co nejpřesněji.
DO FORMULÁŘE PROSÍM NEVKLÁDEJTE DOTAZY, TÝKAJÍCÍ SE VAŠÍ LÉČBY. Zprávy z tohoto formuláře čtete pouze technická podpora webových stránek a nejsou posílány lékařům. Váš zdravotní stav a léčbu konzultujte prosím pouze s vaším lékařem.